Kirjeldus
TREC CITRULLINE SYNERGY WATERMELON-APPLE on arbuusi-õuna maitsega toidulisand, mis on loodud sportlastele (eriti neile, kes tegelevad kõrge intensiivsusega treeningutega). Sisaldades tsitrulliinmalaadi ja L-tsitrulliini kombinatsiooni, aitab see parandada verevoolu, lihaste hapnikuvarustust ja üldist vastupidavust treeningu ajal.
Koostisosad: Tsitrulliinikompleks [tsitrulliinmalaat; L-tsitrulliin] (80,0%); maltodekstriin; paakumisvastane aine – ränidioksiid; happesuse regulaator – sidrunhape; maitseained; magusaine – sukraloos; paksendaja – tselluloosikummi.
Päevane soovituslik kogus sisaldab:
tsitrulliinmalaat; L-tsitrulliin 4800,00 mg
Soovituslik päevane kogus: 6 grammi (kaks portsjonit).
Soovitatud kasutamine: Lahustage üks portsjon toodet – 3 g (0,5 lusikatäit) 300 ml vees. Võtke 2 portsjonit päevas. Treeningupäevadel: esimene portsjon 30 minutit enne treeningut; teine portsjon, kohe pärast trenni. Treeninguvabadel päevadel: esimene portsjon hommikul pärast ärkamist, teine portsjon enne magamaminekut.
HOIATUS! Ärge ületage päevast norm kogust. Ärge kasutage toodet mitmekülgse toitumise asendajana. Toode ei ole ettenähtud kasutamiseks lastele ja rasedatele ning imetavatele naistele. Mitmekülgne toitumine ja tervislik elustiil on olulised. Toode võib sisaldada allergeene nagu piim, soja, nisu, oder, kaer, muna, maapähklid ning pähklid.
HOIUSTAMINE: Hoidke purk suletuna kuivas kohas, temperuuridel vahemikus 15-25 kraadi. Hoiustage toodet lastele kättesaamatus kohas.
PARIM ENNE: lugege pakendilt.
Trec Nutrition on üks juhtivaid toidulisandite tootjaid, mis sai alguse poolas 2001. aastal. Tänasel päeval toodab ettevõte kõige innovatiivsemaid produkte miljonitele klientidele üle kogu maailma.
Trec’i muudab silmapaistvaks nende kvaliteetsed ning sertifitseeritud tooted ning samuti lai tootevalik. Ettevõtte enda tootmisliinid ning uurimuslik taust võimaldavad detailset ülevaadet igast tooteprotsessist. “Kvaliteet” ei ole ainult lööksõna vaid seda kinnitavad karmid seaduslikud regulatsioonid nagu GMP eeskirjad ja Euroopa Liidu nõuded.
Trec’i eesmärk on muuta treeningud ja aktiivne elu veelgi efektiivsemaks. Bränd pakub nõudlikele klientidele professionaalseid ning tervislikke tooteid, et aidata vabaks pääseda sisemisel jõul ning saavutada silmapaistev tugevus ning füüsiline figuur. Trec’i väärtusteks on ausus, julgus, kvaliteet, pühendumus ja usaldus.